Morderstwo popełnione w starej posiadłości było przestępstwem niemal doskonałym. Zbrodniarz zręcznie zmylił tropy i umiejętnie zrzucił winę na kogo innego. Nie przewidział tylko jednego – interwencji sił nadprzyrodzonych. Duch człowieka wrobionego w tę zbrodnię wraca i ze wszystkich sił stara się wskazać prawdziwego mordercę! Kooperacyjna gra planszowa dla całej rodziny, w której jeden z graczy wciela się w rolę ducha, a pozostali to grupa ekscentrycznych śledczych, którzy dzięki wskazówkom widma starają się rozwikłać zagadkę morderstwa sprzed lat W pierwszej fazie gry każdy z graczy musi odgadnąć, co w momencie morderstwa robił jeden z podejrzanych. Duch, za pomocą zestawu kart, będzie dawał kolejnym osobom wskazówki odnośnie przedmiotu, miejsca i wreszcie osoby. Po zebraniu tych informacji rozpoczyna się faza druga – ujawnienie prawdziwego mordercy. Gracze będą śnić wspólny sen, a wskazówki, które uzyskają pomogą im w ujęciu sprawcy zbrodni. Gracze muszą się spieszyć. Jeśli zagadka nie zostanie rozwiązana w ciągu siedmiu dni, sprawca uniknie sprawiedliwości Na pudełku: "Gra o zbrodni sprzed lat" Na pudełku: " Ponad 20 tysięcy sprzedanych egzemplarzy!" Dla 2-7 graczy w wieku 8+. Czas rozgrywki: 30-60 minut Instrukcja w języku polskim
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 03632nkm#a2200529#i#4500
008 240116s2021####pl#nnn#g######|###g|pol#d
245 0 0 %a Tajemnicze domostwo %h [Pomoc dydaktyczna] / %c Oleksandr Nevskiy, Oleg Sidorenko ; ilustracje Igor Burlakov, Mariusz Gandzel, Karolina Węcka, Mateusz Bielski.
260 # %a Knurów : %b Portal Games Sp. z o.o., %c 2021.
300 %a 1 pudełko (karty, pionki, plansze, żetony, znacznik czasu, instrukcja) : %b karton, drewno, papier, ilustracje kolorowe ; %c 30x30x8 cm.
336 %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a Dorośli
500 %a Morderstwo popełnione w starej posiadłości było przestępstwem niemal doskonałym. Zbrodniarz zręcznie zmylił tropy i umiejętnie zrzucił winę na kogo innego. Nie przewidział tylko jednego – interwencji sił nadprzyrodzonych. Duch człowieka wrobionego w tę zbrodnię wraca i ze wszystkich sił stara się wskazać prawdziwego mordercę!
500 %a Kooperacyjna gra planszowa dla całej rodziny, w której jeden z graczy wciela się w rolę ducha, a pozostali to grupa ekscentrycznych śledczych, którzy dzięki wskazówkom widma starają się rozwikłać zagadkę morderstwa sprzed lat.
500 %a W pierwszej fazie gry każdy z graczy musi odgadnąć, co w momencie morderstwa robił jeden z podejrzanych. Duch, za pomocą zestawu kart, będzie dawał kolejnym osobom wskazówki odnośnie przedmiotu, miejsca i wreszcie osoby. Po zebraniu tych informacji rozpoczyna się faza druga – ujawnienie prawdziwego mordercy. Gracze będą śnić wspólny sen, a wskazówki, które uzyskają pomogą im w ujęciu sprawcy zbrodni. Gracze muszą się spieszyć. Jeśli zagadka nie zostanie rozwiązana w ciągu siedmiu dni, sprawca uniknie sprawiedliwości.
500 %a Na pudełku: "Gra o zbrodni sprzed lat".
500 %a Na pudełku: " Ponad 20 tysięcy sprzedanych egzemplarzy!"
500 %a Dla 2-7 graczy w wieku 8+. Czas rozgrywki: 30-60 minut.
505 0 # %a Pudełko zawiera: 84 karty Snów ; zestaw kart dla Ducha (niebieski rewers): 19 kart Postaci, 19 kart Lokacji, 20 kart Przedmiotów ; zestaw kart dla Śledczych (brązowy rewers): 19 kart Postaci, 19 kart Lokacji, 20 kart Przedmiotów ; 1 planszę kalendarza ; 6 plansz Śledczych ; 12 pionów Śledczych ; 6 żetonów Śledczych (Postępu Śledztwa) ; 1 znacznik czasu ; instrukcję w języku polskim.
546 %a Instrukcja w języku polskim.
650 9 %a Śledztwo i dochodzenie
650 9 %a Zabójstwo
650 9 %a Nawiedzone domy
650 9 %a Duchy
650 9 %a Sen
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
655 9 %a Gry planszowe
658 %a Hobby i czas wolny
700 1 # %a Nevsʹkij, Oleksandr. %e Autor
700 1 # %a Sidorenko, Oleg. %e Autor
700 1 # %a Burlakov, Igor. %e Ilustracje
700 1 # %a Gandzel, Mariusz %d (1980- ). %e Ilustracje
700 1 # %a Węcka, Karolina %c (grafik). %e Ilustracje
700 1 # %a Bielski, Mateusz %c (grafika). %e Ilustracje
710 2 # %a Portal Games Sp. z o.o.. %e Wydawca
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
W dniach 1- 4 maja 2024 r. biblioteka będzie nieczynna.
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.