Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Kraina Snów [Pomoc dydaktyczna] / Chris Darsaklis

Назва:
Kraina Snów [Pomoc dydaktyczna] / Chris Darsaklis
Автори:
Darsaklis, Chris (1988- )
Видавець:
Belgia : Repos Production ; Gdańsk : Rebel Sp. z o.o
Дата публікації:
2017
Фізичний опис:
1 pudełko (karty, żetony, łóżko, wezgłowie, plansza, maska, klepsydra, instrukcja, wytłoczka) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 28x28x6 cm
Співавтори:
Repos Production. Wydawca
Rebel (Gdańsk). Wydawca
Тема:
Sen
Marzenia senne
Wyobraźnia
Skojarzenia (psychologia)
Komunikacja werbalna
Myślenie
Edukacja i pedagogika
Hobby i czas wolny
Жанр / Форма:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry i zabawy umysłowe
Gry edukacyjne
Gry planszowe
Зауваження:
Prosta gra komunikacyjna
W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik! Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty. Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe. Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą
Gra dla 4-10 graczy w wieku 8+. Czas rozgrywki około 30 minut
15. Pomoce dydaktyczne
пропозиція бібліотеки
LDR     03770ckm#a2200481#i#4500
008     221214s2017####pl#nnn#g######|###g|pol#d
100 1   %a Darsaklis, Chris %d (1988- ). %e Autor
245 1 0 %a Kraina Snów %h [Pomoc dydaktyczna] / %b Chris Darsaklis.
260 #   %a Belgia : %b Repos Production ; %a Gdańsk : %b Rebel Sp. z o.o., %c 2017.
300     %a 1 pudełko (karty, żetony, łóżko, wezgłowie, plansza, maska, klepsydra, instrukcja, wytłoczka) : %b karton, plastik, ilustracje kolorowe ; %c 28x28x6 cm.
336     %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
336     %a obraz %b sti %2 rdacontent
336     %a tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380     %a Gry i zabawki
380     %a Publikacje dydaktyczne
385     %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385     %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385     %m Grupa wiekowa %a Dorośli
500     %a Prosta gra komunikacyjna.
500     %a W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik! Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty. Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe. Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
500     %a Gra dla 4-10 graczy w wieku 8+. Czas rozgrywki około 30 minut.
505 0 # %a Gra zawiera: 11 kart duchów (5 wróżek, 4 diabliki i 2 chochliki) ; 110 dwustronnych kart snów (każda karta przedstawia 4 hasła) ; 104 żetony punktów ; 1 łóżko i 1 wezgłowie ; 1 planszę ; 1 wytłoczkę ; 1 maskę śniącego ; 1 klepsydrę ; 1 instrukcję.
650   9 %a Sen
650   9 %a Marzenia senne
650   9 %a Wyobraźnia
650   9 %a Skojarzenia (psychologia)
650   9 %a Komunikacja werbalna
650   9 %a Myślenie
655   9 %a Gry i zabawy umysłowe
655   9 %a Gry edukacyjne
655   9 %a Gry planszowe
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Hobby i czas wolny
710 2 # %a Repos Production. %e Wydawca
710 2 # %a Rebel (Gdańsk). %e Wydawca 

Розташування:

Розташування:

Відділ:

Документи для позики

Biblioteka-1-79:
BP Ostrołęka
Nr inwentarza-1-79:
PD 397
Sygnatura-1-79:
DZS 397
Статус:
Dostępna
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр