Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Hop do norki [Pomoc dydaktyczna] : gra logiczna dla 1 gracza = Jump In

Title:
Hop do norki [Pomoc dydaktyczna] : gra logiczna dla 1 gracza = Jump In
Authors:
Peeters, Raf (1971- )
Publisher:
Kraków : Wydawnictwo IUVI
Publication Year:
2019
Physical description:
1 pudełko (plansza do gry/ pudełko, liski, zajączki, muchomorki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 18x25x5 cm
Co-authors:
IUVI Games. Wydawca
Subject:
Myślenie
Logika
Wyobraźnia
Percepcja wzrokowa
Uwaga (psychologia)
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry i zabawy umysłowe
Gry planszowe
Notes:
Zadaniem gracza jest wskazanie zajączkom drogi do norki, zanim zdążą wytropić je lisy
Gra dla 1 gracza w wieku 7+
Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja
Na opakowaniu: "Lis czyha! Pomóż zajączkom ukryć się w norce!"
Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności"
Content series:
Smart Games
15. Pomoce dydaktyczne
library suggestion
LDR     02445ckm#a2200481#i#4500
008     221017s2019####pl#nnn#g######|###g|pol#d
100 1   %a Peeters, Raf %d (1971- ). %e Autor
245 1 0 %a Hop do norki %h [Pomoc dydaktyczna] : %b gra logiczna dla 1 gracza = Jump In / %c Raf Peeters.
246 3 0 %a Gra logiczna dla 1 gracza
246 3 1 %a Jump In
260 #   %a Kraków : %b Wydawnictwo IUVI, %c 2019.
300     %a 1 pudełko (plansza do gry/ pudełko, liski, zajączki, muchomorki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : %b karton, plastik, ilustracje kolorowe ; %c 18x25x5 cm.
336     %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
336     %a obraz %b sti %2 rdacontent
336     %a tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380     %a Gry i zabawki
380     %a Publikacje dydaktyczne
385     %m Grupa wiekowa %a Dzieci
490 1   %a Smart Games
500     %a Zadaniem gracza jest wskazanie zajączkom drogi do norki, zanim zdążą wytropić je lisy.
500     %a Gra dla 1 gracza w wieku 7+.
500     %a Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja.
500     %a Na opakowaniu: "Lis czyha! Pomóż zajączkom ukryć się w norce!".
500     %a Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności".
505 0 # %a Pudełko zawiera: 1 planszę do gry/opakowanie ; 2 liski ; 3 zajączki ; 3 muchomorki ; zasady gry w języku polskim z książeczką z zadaniami dla graczy w języku angielskim.
650   9 %a Myślenie
650   9 %a Logika
650   9 %a Wyobraźnia
650   9 %a Percepcja wzrokowa
650   9 %a Uwaga (psychologia)
655   9 %a Gry i zabawy umysłowe
655   9 %a Gry planszowe
658     %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a IUVI Games. %e Wydawca
830   0 %a Smart Games 

Shelving location:

Location:

Lending department:

Loanable items

Library:
BP Ostrołęka
Inventory number:
PD 455
Call number:
DZS 455
Status:
Available
Available
Library:
BP Przasnysz
Inventory number:
PDP 119
Call number:
DZS 119
Status:
Available
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form