Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hop do norki [Pomoc dydaktyczna] : gra logiczna dla 1 gracza = Jump In

Tytuł:
Hop do norki [Pomoc dydaktyczna] : gra logiczna dla 1 gracza = Jump In
Autorzy:
Peeters, Raf (1971- )
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo IUVI
Rok wydania:
2019
Opis fizyczny:
1 pudełko (plansza do gry/ pudełko, liski, zajączki, muchomorki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 18x25x5 cm
Współtwórcy:
IUVI Games. Wydawca
Temat:
Myślenie
Logika
Wyobraźnia
Percepcja wzrokowa
Uwaga (psychologia)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry i zabawy umysłowe
Gry planszowe
Uwagi:
Zadaniem gracza jest wskazanie zajączkom drogi do norki, zanim zdążą wytropić je lisy
Gra dla 1 gracza w wieku 7+
Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja
Na opakowaniu: "Lis czyha! Pomóż zajączkom ukryć się w norce!"
Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności"
Seria:
Smart Games
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR     02445ckm#a2200481#i#4500
008     221017s2019####pl#nnn#g######|###g|pol#d
100 1   %a Peeters, Raf %d (1971- ). %e Autor
245 1 0 %a Hop do norki %h [Pomoc dydaktyczna] : %b gra logiczna dla 1 gracza = Jump In / %c Raf Peeters.
246 3 0 %a Gra logiczna dla 1 gracza
246 3 1 %a Jump In
260 #   %a Kraków : %b Wydawnictwo IUVI, %c 2019.
300     %a 1 pudełko (plansza do gry/ pudełko, liski, zajączki, muchomorki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : %b karton, plastik, ilustracje kolorowe ; %c 18x25x5 cm.
336     %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
336     %a obraz %b sti %2 rdacontent
336     %a tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380     %a Gry i zabawki
380     %a Publikacje dydaktyczne
385     %m Grupa wiekowa %a Dzieci
490 1   %a Smart Games
500     %a Zadaniem gracza jest wskazanie zajączkom drogi do norki, zanim zdążą wytropić je lisy.
500     %a Gra dla 1 gracza w wieku 7+.
500     %a Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja.
500     %a Na opakowaniu: "Lis czyha! Pomóż zajączkom ukryć się w norce!".
500     %a Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności".
505 0 # %a Pudełko zawiera: 1 planszę do gry/opakowanie ; 2 liski ; 3 zajączki ; 3 muchomorki ; zasady gry w języku polskim z książeczką z zadaniami dla graczy w języku angielskim.
650   9 %a Myślenie
650   9 %a Logika
650   9 %a Wyobraźnia
650   9 %a Percepcja wzrokowa
650   9 %a Uwaga (psychologia)
655   9 %a Gry i zabawy umysłowe
655   9 %a Gry planszowe
658     %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a IUVI Games. %e Wydawca
830   0 %a Smart Games 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
BP Ostrołęka
Nr inwentarza:
PD 455
Sygnatura:
DZS 455
Status:
Dostępna
Dostępny
Biblioteka:
BP Przasnysz
Nr inwentarza:
PDP 119
Sygnatura:
DZS 119
Status:
Dostępna
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz