Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zakodowany zamek [Pomoce dydaktyczne]

Tytuł :
Zakodowany zamek [Pomoce dydaktyczne]
Wydawca :
Warszawa : Edgard
Rok wydania :
2020
Opis fizyczny :
1 pudełko (plansza, żetony, karty, instrukcja) ; karton, ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm
Współtwórcy :
Bobrowski, Hubert. Redakcja
Hołubowska-Chrząszczak, Justyna. Ilustracje
Wydawnictwo Edgard. Wydawca
Temat :
Programowanie (informatyka)
Kreatywność
Myślenie
Uwaga (psychologia)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma :
Gry i zabawy dziecięce
Gry edukacyjne
Gry planszowe
Materiały pomocnicze
Publikacje dla dzieci
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Uwagi :
Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących
Gra wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch
Wykorzystując STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, gracze zaczną efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy oraz znajdować nowe rozwiązania, które będą łączyć zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań
Dla 1 i więcej graczy w wieku 4+, czas gry 15-20 minut
Seria :
Kapitan Nauka
Materiały ikonograficzne

LDR 03675ckm#a2200469#i#4500
008 210128s2020####pl#nnn#g######|###||pol#d
245 0 0 %a Zakodowany zamek %h [Pomoce dydaktyczne] / %c redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak.
260 # %a Warszawa : %b Edgard, %c 2020.
300 %a 1 pudełko (plansza, żetony, karty, instrukcja) ; %b karton, ilustracje kolorowe ; %c 25x25x6 cm.
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
490 1 %a Kapitan Nauka
500 %a Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
500 %a Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
500 %a Gra wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch.
500 %a Wykorzystując STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, gracze zaczną efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy oraz znajdować nowe rozwiązania, które będą łączyć zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
500 %a Dla 1 i więcej graczy w wieku 4+, czas gry 15-20 minut.
505 0 # %a Pudełko zawiera: 1 planszę ; 32 żetony (28 żetonów ze skarbami ; 4 żetony z czarodziejem i duchem) ; 35 kart ; instrukcję.
650 9 %a Programowanie (informatyka)
650 9 %a Kreatywność
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Uwaga (psychologia)
655 9 %a Gry i zabawy dziecięce
655 9 %a Gry edukacyjne
655 9 %a Gry planszowe
655 9 %a Materiały pomocnicze
655 9 %a Publikacje dla dzieci
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Bobrowski, Hubert. %e Redakcja
700 1 # %a Hołubowska-Chrząszczak, Justyna. %e Ilustracje
710 2 # %a Wydawnictwo Edgard. %e Wydawca
830 0 %a Kapitan Nauka

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
BP Ostrołęka
Nr Inwentarza :
PD 198
Sygnatura :
DZS 198

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies