Celem gry jest stworzenie życiorysu fikcyjnej postaci, w którą wciela się gracz. Gracz podejmuje ważne życiowe decyzje: wybór szkoły, zainteresowań, pracy, relacji, stylu życia itd. Każda z jego decyzji ma swoje konsekwencje w kolejnych etapach gry Gracze rzucają kostkami, a wyrzucone przez nich symbole pozwalają im na pozyskanie kart różnorodnych życiowych dokonań. Karty dają im specjalne umiejętności i kolejne symbole. W ten sposób, krok po kroku, gracze piszą historię życia swojego bohatera, starając się zrealizować założone cele. Na koniec gry za uzyskane zestawy kart gracze otrzymują punkty. Gracz, który zdobędzie ich najwięcej, wygrywa W każdej partii gracz może inaczej pokierować poczynaniami fikcyjnego bohatera, podejmować inne decyzje i napisać inny życiorys postaci Gra dla 2-4 graczy w wieku 10+
LDR 02935ckm#a2200493#i#4500
008 200210s2013####pl#nnn#g######|###||pol#d
100 1 %a Miłuński, Filip %d (1981- ). %e Autor
245 1 0 %a CV %h [Pomoce dydaktyczne] : %b Co by było, gdyby... / %c Filip Miłuński ; ilustracje i opracowanie graficzne Piotr Socha.
246 3 0 %a Co by było, gdyby...
260 # %a Warszawa : %b Granna Sp. z o.o., %c [2013].
300 %a 1 pudełko (plansza, karty, kości, żetony, notes, ołówek, instrukcja) : %b karton, ilustracje kolorowe ; %c 26x26x8 cm.
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a inny nośnik nie wymagający urządzenia pośredniczącego %b nz %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Rodzice
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a Dorośli
490 1 %a Granna Expert
500 %a Celem gry jest stworzenie życiorysu fikcyjnej postaci, w którą wciela się gracz. Gracz podejmuje ważne życiowe decyzje: wybór szkoły, zainteresowań, pracy, relacji, stylu życia itd. Każda z jego decyzji ma swoje konsekwencje w kolejnych etapach gry.
500 %a Gracze rzucają kostkami, a wyrzucone przez nich symbole pozwalają im na pozyskanie kart różnorodnych życiowych dokonań. Karty dają im specjalne umiejętności i kolejne symbole. W ten sposób, krok po kroku, gracze piszą historię życia swojego bohatera, starając się zrealizować założone cele. Na koniec gry za uzyskane zestawy kart gracze otrzymują punkty. Gracz, który zdobędzie ich najwięcej, wygrywa.
500 %a W każdej partii gracz może inaczej pokierować poczynaniami fikcyjnego bohatera, podejmować inne decyzje i napisać inny życiorys postaci.
500 %a Gra dla 2-4 graczy w wieku 10+.
505 0 # %a Pudełko zawiera: 1 planszę ; 87 kart (12 kart dzieciństwa - żółte, 26 kart młodości - zielone, 20 kart dojrzałości - niebieskie, 17 kart starości - różowe, 8 kart celów - fioletowe, 4 karty pomocy) ; 7 kości ; 49 żetonów ; notes punktacji do kserowania ; ołówek ; instrukcję.
650 9 %a CV
650 9 %a Życie
650 9 %a Biografia
655 9 %a Gry edukacyjne
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
655 9 %a Gry planszowe
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Socha, Piotr %d (1966- ). %e Ilustracje
710 2 # %a Granna. %e Wydawca
830 0 %a Granna Expert
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?