Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli

LDR 01767nam#a2200445#i#4500
008 180528s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
080 # %a 378.091.31
245 0 0 %a Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli / %c Małgorzata Żytko, Lidia Nowakowska, Dorota Sobierańska, Aleksandra Szyller.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c copyright 2018.
300 %a 156 stron ; %c 21 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne.
504 %a Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 149-152.
610 2 9 %a Wydział Pedagogiczny (Uniwersytet Warszawski)
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Praktyki studenckie
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
651 9 %a Warszawa (woj. mazowieckie)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Żytko, Małgorzata. %e Autor
700 1 # %a Nowakowska, Lidia %c (pedagog). %e Autor
700 1 # %a Sobierańska, Dorota. %e Autor
700 1 # %a Szyller, Aleksandra. %e Autor
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
920 %a ISBN 978-83-8124-410-7

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
BP Ostrołęka
Nr Inwentarza :
K 78981
Sygnatura :
W 78981

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies