Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoria zakupów

LDR 01571cam|a2200409#i#4500
008 120103s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#|
080 %a 366.1
080 %a 316.728
080 %a 330.567.2
100 1 %a Miller, Daniel %d (1954- ).
245 1 0 %a Teoria zakupów / %c Daniel Miller ; przekł. Marek Król.
260 %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2011.
300 %a X, 159, [2] s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
490 1 %a Seria Cultura.
504 %a Bibliogr. Indeks.
650 9 %a Jakość życia
650 9 %a Konsumenci (ekonomia)
650 9 %a Konsumpcja (ekonomia)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Król, Marek. %e Tłumaczenie
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830 0 %a Cultura - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920 %a ISBN 978-83-233-3188-9

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
BP Ostrołęka
Nr Inwentarza :
K 68977
Sygnatura :
W 68977

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies