Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mass media : metody badań

Tytuł :
Mass media : metody badań
Autorzy :
Wimmer, Roger D
Dominick, Joseph R
Wydawca :
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
XV, [1], 655 s. : il. ; 23 cm
Współtwórcy :
Karłowicz, Tadeusz. Tłumaczenie
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Temat :
Medioznawstwo metody
Gatunek / Forma :
Podręczniki akademickie
Książki
Uwagi :
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy
ISBN :
9788323322825
Seria :
Media
Książka

LDR 01890nam|a2200409#i#4500
008 090502s2008####pl#||||g#|||||000#||pol#|
035 %a IDWydania72590
041 0 # %a pol %h eng
080 %a 659.3(075.8)
080 %a 316.77(075.8)
080 %a 303.4/.8(075.8)
100 1 %a Wimmer, Roger D.
245 1 0 %a Mass media : %b metody badań / %c Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick ; przekł. Tadeusz Karłowicz.
260 %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2008.
300 %a XV, [1], 655 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Media
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
650 9 %a Medioznawstwo %x metody
655 9 %a Podręczniki akademickie
700 1 # %a Dominick, Joseph R.
700 1 # %a Karłowicz, Tadeusz. %e Tłumaczenie
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830 0 %a Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920 %a ISBN 978-83-233-2282-5

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
BP Ostrołęka
Nr Inwentarza :
K 62533
Sygnatura :
W 62533

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies